RSS 2.0

Nu kör vi hårt!

Heej!
Tur att Corina hade bestämt sig för att börja blogga igen, har velat göra det sååå länge nu, men davant kan inte heta davant utan Anthony, så har inte kunnat blogga :P
Idag så har jag tagit hand om 5 hypade 11-åringar, för att min lillebror ha en så kallad "grabbkväll". De kom igår och sov över till idag. De skulle till kista för att se på en film. Vi var dör vid ett snåret för och filmen gick inte före halv fyra. Jag och pappa åkte till barkaby för att titta på systemkameror. Vi lämnade killarna i kista. Vi gick och tittade runt i en massa butiker. Och jag bestämde mig för en favorit som jag önskade mig till min födelsedag. Pappa gick till kassan för att lägga undan den, trodde jag. Han köpte den!!! ASSO ÅÅHH, SKIT GLAD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback