RSS 2.0

I'm back! - Dagens inköp!

Hello! Corina här och jag har bestämt mig för att blogga! Tänkte att det finns såååå mkt att blogga om som jag vill skriva ^^ hohhohohoh
Idag var det fulaste vädret någonsin! Skulle egentligen vara funktionär i stockholms marathon, men hade feber igår och världens huvudvärk imorse! Så jag anmälde mig sjuk och sakta men säkert började jag känna mig mkt bättre! :) Så jag syrran och mamma stack till SolnaC, herregud! De har tagit bort donken och håller på att börja bygga New Yorker...wiiihååå
Shoppade ganska mycket! :) Blev mest till sakerna till Singapore! Ska dit om 2 veckor! :D ahhhh längta!! DEt mesta blev från Gina, Kicks, Apoteket och H&M. Vi fikade på espresso house också, tog en chai latte med blåbärspaj :)
Köpte neon gul outfit till Copa de Raoul i skolan! EFtersom vi är 7D så kommer vi att ha färgen gul förevigt -.-'
Just nu kollar jag på TV!
Puss ;**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback