RSS 2.0

20 dagars skiiit cuz' I'm so boreed!

Dag 1 - Presentation av mig själv i en nytagen bild
Dag 2 – Femton faktapunkter om mig själv
Dag 3 – Min famillj 
Dag 4 – Mina bästa vänner 
Dag 5 – Min första kärlek 
Dag 6 – Tre saker jag vill förändra med mig själv 
Dag 7 – Min hobby och mina intressen
Dag 8 – Den jag senast kramade 
Dag 9 – Den senaste jag pussade
Dag 10 – Min favorit årstid
Dag 11 – Någon jag haft känslor för under året som gått
Dag 12 – Tre saker jag inte skulle klara mig utan
Dag 13 – Den person jag ringer när jag är sur/ledsen
Dag 14 – Några bloggar jag läser 
Dag 15 – Något jag saknar
Dag 16 – Den person jag litar på som mest
Dag 17 – Min nuvarande kärlek 
Dag 18 – En bra vän av det motsatta könet
Dag 19 – Den person jag senast lärde känna 
Dag 20 – Mitt bästa sommarminne

Börjar idag! :)
Puss :***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback