RSS 2.0

Eller så gör jag inte det. Sista inlägget för mig tack och hej

Åhhh jag orkar bara inte blogga längre, vill hellre ha en fotoblogg och jag och Riham funderar på att sätta ihop en blogg tillsammans :D Ååhh den tjejen är skit gullig asso. Haha livet leker asso, eller hur Sandra Javani? ;) Omg var i grönan igår med henne och det var galet, roligaste gången i år. Vilka går och pussar ens fötter publikt liksom? HAHAHAHAH DÖR AV GAARV NÄR JAG TÄNKER PÅ DET. 

Det enda som inte är så himla roligt är att vår klass ska splittras orkar inte förklara allt. Det finns inga ord, men Rani har gjort ett bra försök.
http://raniashaker.blogg.se/2012/june/klass-7d.html

Du och jag asso Rania, Vi har fan något speciellt i våran relation och har tänkt på det men har inte insett det förrän nu, f*uck that -.- Kommer sakna dig!

Ska snart dra till golfängarna och möta upp Riham med våra kameror :) Kramis på dig.

Det var allt för mig på den här bloggen. Vill tacka för min tid och att ni har läst bloggen och hållt statistiken uppe. Du ändra rubriken nu Corina, håller nog lite med, det är lite otydligt :)

PUSS OCH KRAM PÅ ER ALLA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback