RSS 2.0

NK

Hello folket'
Började dagen med en toast ochh sen blev det kyrkan med syrran och pappa! EFter det stack jag till NK och mötte upp moster och mormor, vi åt på nån bistro, jag åt ceasarsallad! :) Hela syftet med det hela va att jag skulle hitta en klänning, men hittade inte en.. :( Ska fortsätta leta!!
Istället blev det ganska mycket från Marc Jacobs! :) Blev en  svart tyg väska lite enkel sådär! Ville ha den i vit egentligen, men det var inte ''säsongens'' färg.. så jag tog den svarta! :) Den gick på 620:- Sen blev det mobilskal också! PINK såklart! Sen tillslut en laptop väska! Kändes som att jag behövde piffa upp min data lite hehe.. Den är helt säär.. Omplåstrad och så håller den typ att gå i bitar haha! Om man tar bort plåstret så går typ skärmen av hahahaha! Plåstret håller ihop datan rättare sagt!
Allt för mig
Puss :**
PS: är det bara jag som tycker att regn är det mysigaste som finns? Älskar att vara inne och mysa när det regnar ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback